SPØRSMÅL
OG SVAR

Produktene kan bestilles via våre hjemmesider. Gå inn på ønsket produkt og fyll inn bestillingsskjema. Har du mottatt et skriv i postkassen kan du enten fylle ut og sende inn svarslippen (porto er betalt), du kan ringe oss på telefon: 74 51 04 51

Vi gir deg muligheten til å prøve alle våre produkter til halv pris før du bestemmer deg for hvilket produkt du eventuelt ønsker å fortsette med. Dersom du ønsker å fortsette med produktet mottar du regelmessige forsendelser rett hjem til din postkasse. Ønsker du ikke å fortsette med produktet gir du oss en beskjed 14 dager før neste levering. Du bestemmer selv om du vil motta en ekstra forsendelse, utsette neste pakke eller stoppe et abonnement. Dette kan gjøres enkelt ved å ringe vår kundeservice på telefon 74 51 04 51.

Ja, du kan når som helst hoppe over en forsendelse, utsette eller stoppe abonnementet. Eventuell oppsigelsen må skje senest 14 dager før neste utsendelse.

For å gjøre endringer i ditt abbonement ringer du vår kundeservice på telefon 74 51 04 51 Åpningstider: Mandag til fredag 09:00-15:00.

Ja, du kan angre kjøpet innen 14 dager etter du har mottatt produktet. Produktet må være uåpnet og du må selv dekke returporto. Husk også å merk forsendelsen med angrerett etc, slik at vi skjønner hvorfor pakken er blitt returnert. Det er kun angrerett på den første pakken du får.

Skulle du motta et produkt som er skadet eller feilekspedert, ber vi deg vennligst sende produktet i retur sammen med tilhørende faktura og returårsak.

Faktura følger med pakken og betales etterskuddsvis med en betalingsfrist på 14 dager. Ved betaling via nettbank eller telegiro ber vi om at kid nummeret fra faktura benyttes.

Hvis du bruker livsnødvendige medisiner anbefaler vi at du alltid samsvarer med din fastlege før du tar noen form for kosttilskudd.